Γιορτές και Parties · Χριστούγεννα

Christmas is on the way, και ένα mini Pre Christmas event!

Φέτος όπως και πέρυσι, αποφάσισα να στολίσω από μέσα Νοέμβρη, για να χαρούμε όσο περισσότερο τη ζεστασιά και την θαλπωρή των Χριστουγέννων στο στολισμένο μας σπίτι. Έτσι λοιπόν, φέτος για πρώτη φορά οργάνωσα ένα mini pre Christmas event. Και λέω mini, διότι λόγω της εγκυμοσύνης, δεν ήθελα να μαζευτούμε πολλοί, όχι γιατί δεν μου αρέσει, το αντίθετο μάλιστα . Απλά, όσο περισσότεροι οι καλεσμένοι, τόσο περισσότερες και οι ετοιμασίες.

Μαζευτήκαμε λοιπόν 6 μεγάλοι και 3 παιδάκια, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα που έρχονται . Τέλεια αφορμή, για να πιούμε καφεδάκι, να φάμε τις λιχουδιές  μας και να κάνουμε ωραία παρεούλα. Για να τους προετοιμάσω, έφτιαξα και την αντίστοιχη πρόσκληση!

15129991_360270577654780_1013669530_n-1
Και ενώ είχα πει, πως θα αποφύγω τις πολλές προετοιμασίες και λόγω έλλειψης χρόνου αλλά λόγω μειωμένων αντοχών , τελικά δεν κρατήθηκα και έκανα ότι και κάθε άλλη φορά . Θέλω πάντα οι καλεσμένοι μου, να περνάνε καλά και να φεύγουν χαρούμενοι από το σπίτι μου.
picmonkey-collage

Οι προετοιμασίες ξεκίνησαν από τα μέσα της εβδομάδας. Επειδή είχα στο μυαλό μου να κάνουμε όλοι μαζί το στολισμό , σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να κάνω ένα check πρώτα σε στολίδια, λαμπάκια και λοιπά . Και πάλι καλά που το έκανα, διότι φέρνοντας όλα τα στολίδια από την αποθήκη, προέκυψε ένας χαμός, χρυσόσκονη και ψεύτικο χιόνι παντού. Χαμός σου λέω! Και το χειρότερο, όλα σχεδόν τα λαμπάκια μου ήταν καμένα. Αποφάσισα λοιπόν, να βάλω μια τάξη σε αυτό το χριστουγεννιάτικο χαμό και να στολίσω μόνη μου, (εντάξει, όχι και εντελώς μόνη, είχα βοηθό τον Αρούλη)έτσι ώστε οι καλεσμένοι να το βρουν έτοιμο στολισμένο.

Επίσης, φέτος πρώτη φορά στολίσαμε  δέντρο στο παιδικό δωμάτιο. Πόσο το χάρηκε δεν φαντάζεσαι! Τα λαμπάκια αναβοσβήνουν όλοι την ημέρα!

photo-21-11-2016-10-26-33

Σειρά είχε το menu. Ήθελα να φτιάξω απλές, γρήγορες και νόστιμες λιχουδιές, έτσι κάνοντας μια σύντομη βόλτα σε αγαπημένα food blogs και όχι μόνο κατέληξα στα εξής:

1.Σοκολατένιο κέικ για να συνοδέψει το καφεδάκι μας.
2.Μπισκότα με βρώμη και κομμάτια σοκολάτας, για τα παιδάκια και όχι μόνο, αφού τα τίμησαν και οι μεγάλοι.
3.Τορτίγιας με cheddar και μπέικον από το αγαπημένο blog της Ερμιόνης The one with all the tastes, είχαν μεγάλη επιτυχία.
4.Ρολάκια σφολιάτας με ζαμπόν και mozzarella από το επίσης αγαπημένο blog my  blissfood .
5.Πράσινη σαλάτα με ντοματίνια και κρουτόν από τα χεράκια μου και από το μυαλουδάκι μου, δεν έμεινε τίποτα.
6.Ρολάκια πίτσας του λατρεμένου μου Ακή.
7.Λουκανοπιτσάκια επίσης του Ακή, πανεύκολη και πεντανόστιμη συνταγή. Για κάποιο λόγο δεν την βρίσκω πλέον στο site του Ακή, θα σας τη δείξω σε επόμενο post.
Φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε, χορέψαμε και το ευχαριστηθήκαμε, το ίδιο και τα παιδάκια μας. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και να είμαστε γεροί να μαζευόμαστε και να το γλεντάμε!

Αγκαλίτσα κάτω από το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο! Δεν υπάρχει ομορφότερη εικόνα από αυτή!

photo-19-11-2016-19-41-21

 

Και αυτή είμαι μόνο η αρχή για τη φετινή γιορτινή μας σεζόν. Δεν έχω τελειώσει ακόμη με το στόλισμα του σπιτιού, έχω σκοπό να κάνω και άλλα όμορφα πράγματα. Φέτος που είναι μεγαλύτερος ο Αριστείδης, θέλω να του δημιουργήσω όσες περισσότερες αναμνήσεις μπορώ. Γιατί να σου πω κάτι δεν υπάρχει ομορφότερη εποχή του χρόνου, από τα Χριστούγεννα. Δεν υπάρχει ομορφότερη αντίδραση, από αυτήν ενός μικρού παιδιού που βλέπει τα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια να αναβοσβήνουν.
Άφησε λοιπόν, τη Μαγεία των Χριστουγέννων να επισκεφθεί και το δικό σου σπίτι και κάνε χαρούμενη ολόκληρη την οικογένεια σου.  Γιατί τα Χριστούγεννα είναι για όλους!  Ακόμη και για τους Γκρινιάριδες…χεχε!

Christmas is on the Way!

Πολλά πολλά φιλιά!!!

Untitled
13 thoughts on “Christmas is on the way, και ένα mini Pre Christmas event!

  1. Καταρχήν με το καλό!! Και να μην κουράζεσαι 🙂
    Κατά δεύτερον…μαγεία τα Χριστούγεννα και αν μάλιστα μοιράζεσαι αυτές τις μικρές γλυκές στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς, γίνονται ακόμα πιο μαγικά. Ειδικά αν έχεις ένα τέτοιο μικρό δεντράκι στο δωμάτιο σου να σου κρατάει συντροφιά! Φαντάζομαι χαρά που έχει!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    Like

  2. Όλα καταπληκτικά και τέλεια! Σκεψου κιόλας να μην ήθελες να κάνεις πολλά!!!
    Έτσι πρέπει να γιορτάζουμε τις γιορτες γιατι είναι όντως γεμάτες μαγεία και αγάπη ειδικά οταν βλέπεις το χαμόγελο στα προσωπάκια των παιδιών!!
    Καλές γιορτες σε ολους!

    Like

  3. Μπράβο βρε Αθηνά μου…ήταν όλα υπέροχα και το σημαντικότερο το απολάυσατε!!! Ο δε Αριστείδης φαντάζομαι θα το καταευχαριστήθηκε!!!Καλές γιορτές να έχουμε!!!Τα φιλια μου!!!

    Like

  4. Υπέροχα όλα, μπράβο σου! Έχεις απόλυτο δίκιο τα Χριστούγεννα είναι τόσο μαγικά μέσα από τα μάτια των παιδιών μας! Και του χρόνου σας εύχομαι. Η μαγεία θα είναι διπλή!!! Φιλιά πολλά!

    Liked by 1 person

  5. Και εγώ έτσι είμαι όταν έχω κόσμο.. λέω δε θα κάνω πολλά και καταλήγω να φτιάχνω ένα σκασμό.. :)) Αλλά το ευχαριστιέμαι! Εγώ προτιμώ να στολίζω μονή μου το δέντρο γιατι μπορεί να μου πάρει και ένα 3ώρο μέχρι να αποφασίσω που ταιριάζουν οι μπάλες..
    Να του φτιάξεις αναμνήσεις Αθηνά μου, γιατί μην ξεχνάμε πως και εμείς οι μεγάλοι αυτές τις μέρες θυμόμαστε πως περνούσαμε τότε!! Πολλά φιλιά!! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

