συνταγή · Οι Μαγειρικές μου

Τα πιο νόστιμα Σοκολατάκια!

Με την χθεσινή μεγάλη γιορτή του Αγιαννιού, ολοκληρώθηκε επισήμως και ο κύκλος των Εορτών,  και από σήμερα κάθε κατεργάρης στον πάγκο του που λέει μια γνωστή παροιμία. Η αλήθεια είναι ότι με τόσες αργίες χάσαμε τους ρυθμούς μας, βγήκαμε από το πρόγραμμα μας, το βλέπω δηλαδή και από τον Αριστείδη που συνήθισε να μένει σπίτι και μετά από πολύ καιρό έκλαψε, όταν τον άφησα στον παιδικό.

Επανερχόμαστε σιγά σιγά στη ρουτίνα μας και στη γλυκιά καθημερινότητα μας. Το 2016 είναι εδώ, και είμαι περίεργη να δω τι μας επιφυλάσσει….εγώ πάντως έxω διάφορα στο μυαλό μου και ελπίζω να μπορέσω να τα πραγματοποιήσω.

Έτσι λοιπόν για καλόπιασμα, θα μοιραστώ μια από τις αγαπημένες μας συνταγές, η οποία είναι πεντανόστιμη, πανεύκολη, απλά υπέροχη. Θα σου πω μόνο πως σε διάστημα δύο εβδομάδων και κάτι, την έφτιαξα τέσσερις φορές. Πρόκειται για τα πιο νόστιμα σοκολατάκια που δοκίμασα, όταν μια φίλη, μου τα έφερε δώρο μέσα σε ένα υπέροχο βάζο που είχε φτιάξει η ίδια. Δεν είχα φάει κάτι παρόμοιο, κάτι τόσο νόστιμο και στις δικές μου γεύσεις. Την ρώτησα πως τα έφτιαξε και η απάντηση της πραγματικά με ξάφνιασε… γιατί?

Γιατί είναι απλά πανεύκολα, σημειώνεις?

3 πακέτα μπισκότα oreo, τα κλασσικά

180 -200 γρ τυρί κρέμα, σε θερμοκρασία δωματίου

300 γρ λιωμένη, λευκή σοκολάτα κουβερτούρα για τη διακόσμηση

Αφού αλέσεις τα μπισκότα στο multi μέχρι να γίνουν πούδρα, τα ανακατεύεις με το τυρί κρέμα, με μια σπάτουλα, έτσι ώστε να γίνει ένα ωραίο μείγμα που να μπορεί να πλάθεται. Πλάθεις τα σοκολατάκια και τα αφήνεις στην άκρη καμιά ωρίτσα, έπειτα λιώνεις τη λευκή σοκολάτα και τα βουτάς μέσα. Αφού ολοκληρώσεις με όλα τα σοκολατάκια τα αφήνεις στην ησυχίας του, μέχρι να κρυώσει η λευκή σοκολάτα. Δεν χρειάζονται ψυγείο κατά τη γνώμη, διατηρούνται τέλεια σε θερμοκρασία δωματίου.

IMG_20151212_142838 (1)

 

Έλιωσα και μαύρη σοκολάτα, για να τα κάνω πιο τσαχπίνικα.

IMG_20151223_142908

Όσοι τα δοκιμάσαν, ξετρελάθηκαν και  οφείλω να παραδεχτώ πως δεν υπήρξε ένας να μου πει ότι δεν του άρεσαν. Πίστεψε με δεν υπερβάλλω…

Άσε που είναι και μια πολύ ωραία ιδέα για δώρο, αν και δεν νομίζω να προλάβεις να τα δωρίσεις!

Πως σου φαίνονται?

Α, και παρεμπιπτόντως πως σου φαίνεται η καινούρια εμφάνιση του blog μου, είπα να την αλλάξω λίγο!

Πολλά φιλιά,

Untitled

18 thoughts on “Τα πιο νόστιμα Σοκολατάκια!

  1. Καλημέρα και Καλή Χρονιά Αθηνά! Μεγειές η ανανέωση του μπλογκ μου αρέσει πολύ!! Και τα σοκολατάκια όμως δεν πάνε πίσω!! Φαίνονται σούπερ λαχταριστά και είναι πανεύκολα! Αυτή η συνταγή κάνει και πολύ ωραία cake pops fyi !! Πολλά φιλιά!

    Like

  2. τόσο απλή συνταγή, αλλά δείχβουν υπέροχα… σίγουρα θα την υιοθετήσουμε, γιατί φαίνονται πεντανόστιμα!

    καλή χρονιά, Αθηνά μου, με υγεία , χαρά και πολλά χαμόγελα

    όμορφη η ανανέωση του μπλογκ, χρειάζεται κατά καιρούς μια αλλαγή (και εγώ θέλησα πριν λίγο καιρό να αλλάξω το “θέμα” μου, αλλά δεν με άφησαν οι κόρες μου, το έχουν αγαπήσει 🙂

    φιλιά πολλά
    Αλεξία

    Like

  3. Αγαπημένη συνταγή, που αρέσει σε όλους και πραγματικά πάντα εντυπωσιάζει! Extra tip η τσαχπινια που προσθεσες με την μαύρη σοκολάτα! Φιλιααα! Καλό Σαββατοκύριακο!

    Like

  4. Μα ΤΙ τσαχπίνικα σοκολατάκια είναι αυτά καλή μου Αθηνά! Εύκολα και υπέροχα σε εμφάνιση, πιστεύω και η γεύση θα είναι αντάξια! Μου αρέσουν οι αλλαγές στο blog σου, πιο κομψο και μίνιμαλ! Σε φιλώ!!!

    Like

  5. Τα σοκολάτάκια μ έπεισες με την περιγραφή αλλά και τις φωτογραφίες να τα δοκιμάσω αύριο κιόλας! όσο για το blog μ άρεσε πολύ, ειδικά το Totally Obsessed with Mustache!
    Γιούλη

    Like

  6. Μου φαίνονται πανεύκολα και πεντανόστιμα (ψέματα δε θα πω), αλλά τα ανέβασες λάθος χρονική στιγμή για εμένα (ψέματα δε θα πω). Θέλω να ξεκινήσω δίαιτα και με παρασέρνετε στην μπλογκογειτονιά 🙂

    Like

  7. Με τόσα λίγα υλικά γίνονται αυτές οι νοστιμιές; Το έχω δηλώσει ότι αγαπώ τις εύκολες συνταγές ιδίως στην ζαχαροπλαστική. Με αφήνεις καταενθουσιασμένη!

    Like

  8. Τέλεια τα σοκολατάκια Αθηνά!Τα έφτιαξα χθες και σχεδόν έχουν τελειώσει!!!

    Like

Leave a Reply

