Σκέψεις · Χριστούγεννα

It’s Christmas Time!

Έχω μέρες να γράψω στο blog, αναρωτιόμουν τι να γράψω, να γράψω πως περάσαμε τα Χριστούγεννα, να ανεβάσω τις συνταγές που μαγείρεψα, τις βόλτες που κάναμε ή να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο post για το 2015? Δεν ξέρω πραγματικά, και αυτό γιατί τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα, λιγάκι περίεργα. Αν με ρωτήσεις πως αισθάνομαι, μάλλον θα σου πω, πως με έχει πιάσει μια μελαγχολία…Πάντα με πιάνει τις γιορτές, όσο χαίρομαι την περίοδο μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα, τόσο τελικά μελαγχολώ όταν περάσουν.

Φέτος περάσαμε τα Χριστούγεννα μας οι τρείς μας, στο σπίτι μας, ήταν απόφαση μας να μείνουμε εδώ. Κάθε χρόνο περνούσαμε τις γιορτές με τις οικογένειες μας, φέτος είπαμε πως είμαστε πλέον οικογένεια και δεν χρειάζεται να πάμε πουθενά, να κάτσουμε να ξεκουραστούμε. Όμως να σου πω κάτι, ότι και να λέω κάθε φορά, ότι δεν θέλω να πάω, ότι θα ταλαιπωρηθούμε και όλες αυτές τις δικαιολογίες που χρησιμοποιώ προκειμένου να αποφύγω πιθανές καταστάσεις που ίσως με στεναχωρήσουν, τελικά το μετανιώνω.

Το μετανιώνω πραγματικά, γιατί τελικά μου λείπουν οι δικοί μου. Μου λείπει το οικογενειακό Χριστουγεννιάτικο τραπέζι με τη γιαγιά, την μαμά και τα αδέρφια μου. Και όσο και να τους παρακαλώ να έρθουν, δεν έρχονται ποτέ. Καταλαβαίνω είναι πιο δύσκολο για αυτούς. Έχω περίπου δύο με τρείς ευκαιρίες το χρόνο για να τους δω και ήδη έχω χάσει την μία. Και δεν είναι μόνο αυτό, ο χρόνος περνάει, τρέχει θα έλεγα και ο Αριστείδης μου μεγαλώνει τόσο γρήγορα, και θα ήθελα να έχει δίπλα του αυτά τα πρόσωπα. Τις γιαγιάδες του, τους θείους και τις θείες, τα ξαδέρφια του, τη νονά του.  Με στεναχωρεί το γεγονός ότι είναι μακριά και δεν τους έχει δίπλα του. Μου είναι δύσκολο να το πάρω απόφαση, όπως και πολλά άλλα πράγματα, γιατί νομίζω ότι όπως σκέφτομαι εγώ, έτσι σκέφτονται και οι άλλοι.  Και όταν ανακαλύπτω ότι δεν είναι τελικά έτσι τα πράγματα, τότε με πιάνει το παράπονο, οι τύψεις και οι ενοχές, όπως τώρα καλή ώρα.

Δεν είναι ότι δεν περάσαμε καλά αυτές τις μέρες, γιατί και το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα ήρθαν αγαπημένα πρόσωπα να μας επισκεφθούν και σήμερα περιμένω με το καλό να έρθει η αδερφούλα μου να αλλάξουμε χρονιά μαζί, αλλά να είναι ότι τελικά δεν τους είδαμε όλους. Και είμαστε πολλοί, ζωή να έχουμε, 4 αδέρφια ο καλός μου και άλλα 4 εγώ. Οπότε αυτός ο χαμός μου λείπει τελικά. Και θέλω να ζήσει αυτό τον χαμό και ο Αρούλης μου, γιατί είναι πολύ όμορφο να έχεις μεγάλη οικογένεια και ακόμη πιο όμορφο να περνάς τις γιορτές μαζί τους.

Φέτος τους είδαμε όλους από το skype. Ο Αριστείδης πλέον έχει μάθει να μιλάει με την γιαγιά του στο Skype, και αν αργήσει η μαμά μου να μας καλέσει, τότε είναι που ξεκινάει τα “άντεε, γιαγιά, άντεε”, με παραπονιάρικο ύφος και η γιαγιά πατάει τα κλάματα.  Σχεδόν είναι καθημερινή η επικοινωνία μας αυτές τις μέρες, το απογευματάκι περίπου και αν τύχει εκείνη την ώρα να τρώει και κανένα μπισκοτάκι, δίνει και στην γιαγιά να φάει, της δίνει φιλάκια (βασικά, στην οθόνη του Υπολογιστή δίνει), δείχνει τα παιχνίδια του και λέει τα δικά του. Μόλις βαρεθεί ξεκινάει τις χαιρετούρες “γειάα, γειάα” και μετά ζητάει “άλλλο” (με παχύ λου).  Και συνεχίζει “Λίλλη” εννοώντας τον θείο του Βασίλη, αλλά και τον Άγιο Βασίλη, οπότε μιλάμε και με τον Βασίλη, την Ζένια , την Νονά και τους λοιπούς…Με τον Βασίλη παίζουμε κρυφτό, κρύβονται και ο Άρης αρχίζει να τους ψάχνει, φωνάζει  “Λίλλη” και τσουπ, πετάγονται μπροστά μας στην οθόνη. Και έτσι τρώμε καθημερινά περίπου μια ώρα στο skype. Καλό, κακό, δεν ξέρω…Τουλάχιστον με κάποιο τρόπο τους βλέπουμε και μας βλέπουν.

Η αλήθεια είναι ότι χαρήκαμε το σπίτι μάς, περάσαμε περισσότερο χρόνο με τον Αριστείδη, παίξαμε, πήγαμε βολτούλες, φάγαμε πολύ, και όταν κοιμόταν ο μικρός, βλέπαμε και καμιά σειρούλα. Βασικά, περιμέναμε πως και πως να κοιμηθεί ο Αρούλης για να δούμε Walking Dead. Δεν ξέρω αν βλέπεις γενικότερα σειρές, πάντως σου την συστήνω ανεπιφύλακτα, εμείς την ρουφήξαμε μέσα σε μια βδομάδα περίπου, βλέπαμε το ένα επεισόδιο μετά το άλλο. Αρχικά ήμουν αρνητική να το δώ, μόνο και μόνο στο άκουσμα του τίτλου, σκέφτηκα χαζομάρες θα βλέπουμε…Καμία σχέση όμως, έχουμε κολλήσει με τη σειρά και πιστεύω ότι είχα πολύ καιρό να δω τόσο καλή δουλειά.

Πρώτη φορά στο Carousel. Φοβήθηκε στην αρχή λίγο, αλλά μετά του άρεσε!


20151226_171332

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη!

20151226_175535

O Τζέϊκ και Ο Πήτερα Παν Lego!

20151225_092941

Η μαμά και ο μπαμπάς πίνουν καφέ και ο Άρης εξερευνεί!

20151225_122854

Τέτοιες και ακόμα περισσότερες και όμορφες στιγμές εύχομαι να μου φέρει το νέο έτος. Όχι ότι το “15 δεν μου έφερε, μια χαρά κύλησε, υπήρξαν βέβαια και δύσκολές στιγμές, αλλά τις ξεπεράσαμε και πάμε για τα καλύτερα που εύχομαι ότι θα έρθουν παρέα με το 2016. Εύχομαι σε όλους υγεία, θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο, χαρά και αγάπη μεταξύ μας. Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε και να περάσουμε όμορφα!

Εσύ τι εύχεσαι για το 2016?

Τα φιλιά μου!

Untitled

14 thoughts on “It’s Christmas Time!

  1. Καλή μου Αθηνουλα και εγώ νιώθω μελαγχολία στις γιορτές και ας μην αφήνω να πολύ φανεί… Βλέπεις η μαμά μου τα τελευταία τρία χρόνια είναι σε άσχημη κατάσταση και στενοχωρια και γενικώς μία θλίψη που διαιωνιζεται… Δεν περνάμε μαζί τις γιορτές όπως θα ήθελα, δεν έχει τον ποιοτικό χρόνο με την εγγονη της όπως θα ήθελα. Καταλαβαίνω πως νιώθεις και θα σου δώσω μία φιλική συμβουλή ποτέ μη χάνεις την ευκαιρία να ταξιδέψετε στουςδικους σου! Μη το αφήνεις για μετά ή επειδή είσαστε κουρασμενοι. Προσωπικά θλιβομαι που δεν πρόλαβα να κάνω πράγματα με την μαμά μου… Σε φιλώ

    Like

  2. Είναι όμορφο όταν έχεις μεγάλη οικογένεια να περνάς τουλάχιστον τις γιορτές μαζί τους και στο λέω εγώ που εδώ και 20 χρόνια το μεσημέρι των Χριστουγέννων τρώμε στο σπίτι μου περίπου 45 άτομα μόνο οι στενοί συγγενείς, αδέλφια και ανίψια. Η μελαγχολία των γιορτών όλους κάποια στιγμή μας πιάνει για διαφορετικούς λόγους και είναι νομίζω πολύ φυσικό. Όλοι χανόμαστε σε σκέψεις αν είχαμε αυτό ή εκείνο, αν πηγαίναμε εδώ ή εκεί, αν ήταν εδώ αυτός ή ο άλλος. Σημασία έχει να έχουμε την υγεία μας που την θεωρώ υπέρτατο αγαθό και όλα τα άλλα με λίγη ή πολύ προσπάθεια έρχονται. Αυτή είναι και η ευχή μου για το 2016… Υγεία και αγάπη για όλον τον κόσμο αλλά και για σένα και την οικογένεια σου Αθηνά μου… φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    Like

  3. Μη μελαγχολείς! ότι έγινε έγινε, από εδώ κ πέρα θα ξέρεις τι θέλεις περισσότερο! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!

    Like

  4. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Αθηνά μου!!! Σε καταλαβαίνω για την οικογένειά σου και εμένα μου λείπουν απλά που είμαστε σε διαφορετικές περιοχές, πόσο μάλλον αν βρίσκοντας σε άλλη πόλη !!! Ελπίζω να τους δεις σύντομα. Εν τω μεταξύ και το skype μια χαρά κάνει τη δουλειά του. Σου εύχομαι του χρόνου να περάσετε ακόμα καλύτερα με όλους τους ανθρώπους που αγαπάς!

    Like

  5. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Αθηνά μου! Εύχομαι το 2016 να πραγματοποιήσει όλες τις προσδοκίες σου! Σε καταλαβαίνω για την μελαγχολία που σε πιάνει στις γιορτές! Όλοι μας το περνάμε κάποια στιγμή! Ευτυχώς που έχουμε την τεχνολογία ( skype) και πετυχαίνουμε μια πιο άμεση επικοινωνία με τους δικούς μας! Σε φιλώ!!!

    Like

Leave a Reply

