Οι Βόλτες μας

Το Σαββατοκύριακο που πέρασε και η επισκεψή μας στο Eco Kids Festival.

Τρίτη σήμερα, καινούρια μέρα, καινούρια εβδομάδα. Κάθομαι χαλαρά με το καφεδάκι μου μπροστά στο pc. Συνειδητοποιώ ότι οι καθημερινές είναι πιο ήρεμες, πιο χαλαρές από το Σαββατοκύριακο. Ίσως γιατί μέσα στην εβδομάδα έχοντας τη δικαιολογία της δουλειάς, κάνω μόνο τα βασικά, τα καθημερινά και περιμένω το Σαββατοκύριακο που θα έχω “ελεύθερο” χρόνο να κάνω όλα όσα δεν προλαβαίνω μέσα στην εβδομάδα. Μα πόσο οξύμωρο!

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν αρκετά κουραστικό. Βασικά όπως κάθε Σαββατοκύριακο τώρα που το σκέφτομαι. Αλλά ταυτόχρονα και πολύ όμορφο, γιατί βρεθήκαμε με φίλους, γελάσαμε, πήγαμε τις βόλτες μας και πραγματικά το απολαύσαμε.

Ξεκινώντας από την Παρασκευή, το βραδάκι θα έρχονταν σπίτι κάτι φίλοι, που είχαμε καιρό να τους δούμε και ακόμη περισσότερο καιρό, είχαν αυτοί να δουν τον Αριστείδη. Οι συγκεντρώσεις τέτοιου τύπου είναι οι αγαπημένες μου, μπορεί να τρέχω από το πρωί μέχρι το βράδυ για να ετοιμαστώ, αλλά το αποτέλεσμα με δικαιώνει. Θέλω όποιος έρχεται στο σπίτι μου να περνάει καλά, να αισθάνεται άνετα και κυρίως, να τρώει καλά. Για αυτό ξεκίνησα τις ετοιμασίες από την Πέμπτη, έτσι ώστε την Παρασκευή να μην τρέχω. Παρά την προεργασία που έκανα, για κάποιο λόγο πάλι στο τρέξιμο ήμουν. Λίγο Ο Αριστείδης που έκανε τα δικά του, λίγο εγώ που είχα ένα ραντεβού που δεν μπορούσα να ακυρώσω, έφτασε 8μισυ το βράδυ και ούτε που πήρα χαμπάρι.
Ετοίμασα πλήρες γεύμα, με ορεκτικό μια αλμυρή τάρτα με γαλοπούλα και πράσο, για κυρίως πιάτο κοπανάκια κοτόπουλου με πατατούλες, σαλατούλα και για επιδόρπιο το νοστιμότερο και ευκολότερο τσιζ κέικ της κουμπάρας μου Νατάσας. Χρωστάω συνταγή!

Και ενώ έλεγα ότι θα βγάλω φωτογραφίες για να σου δείξω, δεν τα κατάφερα τελικά. Με συνεπήρε η παρείστικη κουβεντούλα…αλλά και ψιλοντρεπόμουν να κάνω φωτογράφιση. Καθώς ούτε αυτοί οι φίλοι μας ξέρουν την ύπαρξη αυτού του blog και μου είναι λίγο άβολο να συζητάω για αυτό. Το ξέρουν, επιλεκτικά πολύ κοντινά μου πρόσωπα.
Παρόλα αυτά περάσαμε πολύ όμορφα, πιστεύω να το ευχαριστήθηκαν και τα παιδιά. Ο Αρούλης ξεσάλωσε εκείνο το βράδυ, στην αρχή το έπαιζε ντροπαλούλης , σιγά σιγά όμως πήρε αέρα και τους πλησίαζε όλο και περισσότερο. Πήγαινε στην αγκαλιά τους, έφερνε τα παιχνίδια του και τα έδειχνε και γενικότερα από το πολύ παιχνίδι, μας πήρε 10 η ώρα για να κοιμηθεί. Και από την κούραση του αποκοιμήθηκε πίνοντας το γάλα του. Το καλύτερό μου, τον έβαλα στο κρεβάτι του και πήγα μέσα με τους υπόλοιπους να συνεχίσουμε το κουβεντολόι. Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά.

Σάββατο, 7 η ώρα το πρωί, ακριβώς, ούτε ξυπνητήρι να έβαζα, ακούω τον Αρούλη να φωνάζει μαμά, μαμά, αν δεν του απαντήσω, αρχίζει μπαμπά, μπαμπά. Σου λέει κάποιος θα έρθει να με πάρει. Και πάλι καλά που ξύπνησε στις 7, άλλες φορές ξυπνάει από τις 6. Και έτσι ευχάριστα ξεκινάει η μέρα μας.
Ευτυχώς οι μέρες, παρόλο που έχουμε Δεκέμβριο μήνα και κοντεύουμε τα Χριστούγεννα, είναι πολύ καλές και ευνοούν τις βόλτες μας. Βγήκαμε βόλτα στην αγορά, που Σάββατο πρωί είναι γεμάτη και απολαύσαμε το πρωινό μας καφεδάκι.
Κυριολεκτικά το απολαύσαμε, γιατί ήταν η ώρα που ο Αρούλης ήθελε να πάρει έναν υπνάκο, και έτσι κοιμήθηκε στο καρότσι και ήπιαμε τα δυό μας τον καφέ μας…
Βέβαια, το  γεγονός ότι κοιμήθηκε νωρίτερα ο Άρης, σήμαινε ότι το μεσημέρι δεν θα είχε ξεκούραση για την μαμά και τον μπαμπά. Εντάξει δεν μπορούμε να τα χουμε όλα σε αυτή τη ζωή, και να πιούμε καφέ με την ησυχία μας και να ξεκουραστούμε το μεσημέρι.
Οπότε το μεσημέρι αποφάσισα να φτιάξουμε Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια. Τα οποία γίνονται πανεύκολα και είναι τα καλύτερα που έχω φτιάξει μέχρι τώρα. Θα ακολουθήσει και συνταγή σε νέο post. Το απόγευμα, μας επισκέφθηκε και ο αγαπημένος μας θείος Βασίλης, εγώ στην κουζίνα έφτιαχνα τα μπισκοτάκια μου και ο Αρούλης έπαιζε, με τον θείο του και τον μπαμπά του. Έτρεχε, γελούσε τον φώναζε “Λίλη” και έπεφτε στην αγκαλιά του.  Πολύ γλυκιές στιγμές.
Αφού μετά που έφευγε, στενοχωριόταν ο μικρός μου και μέχρι και για μια ώρα μετά έλεγε “Λίλη, νάνι”. Του είπαμε ότι πήγε να κάνει νάνι ο Βασίλης, μπας και ξεχαστεί.
Πρώτη φορά βλέπω τον Αρούλη να στεναχωριέται που φεύγει κάποιος από το σπίτι μας. Και πραγματικά πόνεσε η ψυχή μου, μώρε τόσο μικρούλης και όμως αντιλαμβάνεται και αισθάνεται τα πάντα.
Για να ελαφρύνουμε την ατμόσφαιρα, ξεκινήσαμε το παιχνίδι, πάντα βοηθάει και ευτυχώς ξεχνιέται ακόμη εύκολα.

Την Κυριακή πήγαμε μια πολύ ωραία βόλτα. Είχαμε κανονίσει με κάτι φίλους να πάμε στο Eco kids Festival στο ΟΑΚΑ. Ήταν μια διήμερη γιορτή, Σάββατο και Κυριακή για το περιβάλλον και το παιδί. Είχαμε μελετήσει με τη φίλη μου από πριν το πρόγραμμα του festival και αποφασίσαμε να πάμε την Κυριακή το μεσημεράκι. Διαβάσαμε ότι θα περιλάμβανε, διάφορα περιβαλλοντικά εργαστήρια και εκπαιδευτικά παιχνίδια με σκοπό τα παιδιά αλλά και οι γονείς να μάθουν περισσότερα για την φύση και ολόκληρο τον πλανήτη. Θα υπήρχαν επίσης πολλές οικολογικές οργανώσεις, διάφορες μουσικές παραστάσεις, συναυλίες και θεατρικά.
Είχαμε ενθουσιαστεί… πήγαμε λοιπόν, γύρω στις 4, και η εικόνα ήταν ψιλοαπογοητευτική. Γιατί, για κάποιο λόγο οι περισσότερες δραστηριότητες που έγραφε στο πρόγραμμα είχαν τελειώσει. Είχαν μαζευτεί τα περισσότερα, μάλλον γιατί ο πολύς κόσμος πήγε Σάββατο ή Κυριακή πρωί. Ίσα που προλάβαμε δηλαδή, και ας έλεγε στο πρόγραμμα ότι θα κρατούσε μέχρι τις 8 και ας είχαμε πληρώσει εισιτήριο, διόλου ευκαταφρόνητο. Παρόλα αυτά δεν χάλασε η διάθεση μας, αντιθέτως είχαμε όλο τον χώρο δικό μας για να παίξουμε ελεύθερα, αφού δεν γινόταν χαμός από κόσμο.

Τα παιδιά τρέχανε πάνω κάτω ελεύθερα,  ο Αρούλης ζωγράφισε με οικολογικούς μαρκαδόρους και  παίξαμε με τον κ. Γρασιδοπατάτα, τον καινούριο φίλο μας. Τον πήραμε σπίτι, θα τον ποτίζουμε καθημερινά  και θα τον φροντίζουμε να έχει όμορφα μαλλάκια.

new

 

 

20151206_165423

Επίσης για πρώτη φορά παρακολουθήσαμε μια πολύ ωραία μουσικοθεατρική παράσταση, “μια τρελή τρελή αλφαβήτα με τον άνθρωπο ορχήστρα”. Ήταν απίστευτο, με πόσο ενδιαφέρον παρακολουθούσε, άκουγε τα τραγούδια, κοίταζε τα χρώματα από τα έντονα φώτα, παρακολουθούσε όλο περιέργεια την κοπέλα που μεταμφιεζόταν σε κάθε τραγουδάκι σε κάτι διαφορετικό.  Σίγουρα εντυπωσιάστηκε αλλά και εγώ αισθάνθηκα περήφανη που επιτέλους παρακολουθήσαμε  ένα τέτοιο θέαμα και μας άρεσε πολύ. Περάσαμε πολύ πολύ όμορφα και ανυπομονώ να πάμε πάλι σε κάτι ανάλογο.

20151206_172033

Όπως καταλαβαίνεις, το ΠΣΚ περνάει σαν νερό και προσπαθώ να τα συνδυάσω όλα. Να οργανώσω το σπίτι με την καθαριότητα του και με τα ψώνια του, να περάσω όμορφα και δημιουργικά με τον Αρούλη και εννοείται να βρεθώ με φίλους. Και άλλο τοσό χρόνο να είχα στη διάθεση μου, θα έκανα ακόμη περισσότερα πράγματα. Κ αι όλα αυτά δεν τα γράφω για να παραπονεθώ. Απλά θέλω να πω πως αισθάνομαι ευλογημένη που μπορώ και ζω αυτές τις όμορφες και στιγμές και η καθημερινότητα  μου είναι γεμάτη από αυτές.

Σε φιλώ,

Untitled

 

 

8 thoughts on “Το Σαββατοκύριακο που πέρασε και η επισκεψή μας στο Eco Kids Festival.

  1. Αθηνά μου ακριβώς έτσι γίνεται και με τα δικά μου ΣΚ!! Πάντως και εγώ δεν άκουσα τα καλύτερα για την συγκεκριμένη εκδήλωση… Πολλά φιλιά!

    Like

  2. Όμορφο και γεμάτο το ΠΣΚ σας Αθηνά μου! Εγώ πάλι δεν άκουσα κάτι για την εκδήλωση… μια χαρά φαίνεται να πέρασε ο μικρός σου κι ας μην προλάβατε περισσότερες δραστηριότητες! Πάντα να περνάτε όμορφα , φιλιά και καλές γιορτές!

    Like

  3. Ξεκινώ από τον επίλογο σου Αθηνά που νιώθεις πραγματικά ευλογημένη και πράγματι τόσα πράγματα που κάνεις και για τους μεγάλους αλλά και για το μικρό σου είναι σούπερ!!!
    Ξέρεις μένω απέναντι από το ΟΑΚΑ και το Σάββατο στο Eco kids Festival γινόταν χαμός !! Αλλά πάλι καλά κάτι πρόλαβε να κάνει και ο μικρός !! Περιμένω συνταγή cheese cake , κάνω και εγώ ένα πολύ γευστικό !!1 Τα φιλιά μου !!!!

    Like

  4. αχ αυτο το πρωινο ξυπνημα…το εχει το ονομα νομιζω! χαχαχαχαχα γεματο το ΣΚ σας και με ευχαριστα, οποτε καθε ΣΚ να ειναι καλυτερο από το επομενο!

    Like

Leave a Reply

