Diy

DIY : Diaper Cake, μια διαφορετική τούρτα!

Τι είναι το diaper cake; Είναι μια τούρτα συνήθως τριόροφη, από πάνες, από αυτές που χρησιμοποιούμε για τα μωράκια μας. Που τις αγοράζουμε με τις κούτες και ποτέ τελικά δεν είναι αρκετές. Το diaper cake έχει κυρίαρχο ρόλο στα baby showers. Στα πάρτυ που γίνονται για τη μέλλουσα μαμά. Μαζεύονται φίλοι και συγγενείς να γιορτάσουν τον ερχομό του νέου μέλους, χαρίζοντας στη μαμά πολύ όμορφα δωράκια.

Μπορεί να μην συνηθίζεται εμείς να κάνουμε baby shower, σε μία επομένη,όμως, πιθανή εγκυμοσύνη μου, θα ήθελα να κάνω και εγώ ένα αντίστοχο πάρτυ. Το βρίσκω φοβερή ιδέα! Και μπορεί baby shower να μην έκανα, όμως όταν ήμουν στο μαιευτήριο (μόλις είχα γεννήσει), μία φίλη μου μου έφερε για δωράκι ένα diaper cake, που είχε φτιάξει η ίδια. Πραγματικά είχα ξετρελαθεί με το δωράκι, ήταν πολύ πρωτότυπο και τρομερά εντυπωσιακό. Αφού για πολύ καιρό, το είχα σαν διακοσμητικό στο σπίτι, δεν ήθελα να το χαλάσω, ήταν τόσο όμορφο. Βέβαια, δεν άντεξα κάποια στιγμή το χάλασα, γιατί ήθελα να χρησιμοποιήσω τις πάνες.

Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω και εγώ το πρώτο μου diaper cake, και να το χαρίσω στην πολύ καλή μου φίλη και κουμπάρα μου, που περιμένει όπου να’ναι το πρώτο της μωράκι. Ελπίζοντας να το χαρεί, όπως το χάρηκα εγώ!

Είναι πανεύκολο να το φτιάξεις!

Τι θα χρειαστείς:

Diapers

  • Οπωσδήποτε πάνες, όποιες προτιμάς, εγώ παρήγειλλα από το internet (όπως κάνω άλλωστε και για τις πάνες του Αριστείδη) μία συσκευασία των 48 τεμαχίων, το μέγεθος 2. Δεν μου έφτασαν όμως και ευτυχώς είχα από παλιότερα κάποιες και τις χρησιμοποίησα. Γενικά θέλει αρκετές για να είναι και πιο πλούσιο το αποτέλεσμα.
  • Μία στρογγυλή ελαφριά βάση (και από χοντρό χαρτόνι κάνει), χρησιμοποιήσα όπως βλέπεις αυτή την ωραιότατη βάση για κατσαρόλες.
  • Χαρτί κουζίνας, το χαρτονιένιο εσωτερικό, το οποίο το κόλλησα όρθιο στο κέντρο της βάσης μου.
  • Κορδέλες, διακοσμητικό αγγελάκι, τα αγόρασα πό την έκθεση χειροτεχνίας (Χειροτέχνικα) που έγινε πρόσφατα και μόλις τα είδα, ιδίως την κορδέλα την λάτρεψα και ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν.
  • Σπάγγο ή κορδέλα επιπλέον, για να στερεώνουμε κάθε σειρά από πάνες, και μικρά διαφανή λαστιχάκια για τα μαλλιά.
  • Και γενικότερα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι τραβάει η ψυχή σου και το προσωπικό σου γούστο. Μπορείς να βάλεις παιχνιδάκια, καλτσάκια , μπιμπερό, πιπίλες, ότιδήποτε σκεφτείς Εγώ προτίμησα να αγοράσω ένα σετάκι με φορμάκι, παντελόνι και καπελάκι και μάλιστα το καπελάκι το έβαλα στην κορυφή της τούρτας,  μία κουδουνίστρα που είχα κρυμμέμη κάτω από το καπελάκι (το σκέφτηκα μετά όμως, για αυτό δεν είναι στην φωτογραφία) και το αγγελάκι.

Και ξεκίνησα το στήσιμο, το οποίο όμολογώ είναι  λίγο χρονοβόρο, για αυτό σου προτείνω, πρώτα να τυλίξεις όλες τις πάνες και μετά να ξεκινήσεις το στήσιμο. Τυλίγουμε μία – μία την πάνα, για να μείνει τυλιγμένη η πάνα μέχρι να την τοποθετήσουμε έτσι όπως βλέπεις στην εικόνα, έβαλα σε κάθε μια, ένα από αυτά τα μικρά διαφανή λαστιχάκια που βάζουμε στα μαλλιά μας. Αφού τις τύλιξα όλες,ξεκίνησα να τις τοποθετώ γύρω από το χαρτί κουζίνας, μόλις ολοκλήρωνα μια σειρά, την έδενα με σπάγκο, και συνέχιζα με την επόμενη σειρα, ξαναέδενα με σπάγκο και έκανα το ίδιο μέχρι να γεμίσω όλη την επιφάνεια της βάσης μου. Έτσι πετυχαίνω να είναι πιο σταθερή η βάση μου και εύκολα διαχειρίσιμη. Μην σε απασχολεί ο σπάγκος, γιατι στο τέλος δεν θα φαίνεται, αλλά ούτε και τα λαστιχάκια αφού είναι διαφανή και μπορείς να τα βγάλεις. Και έτσι με τον ίδιο τρόπο έφτιαξα τον δεύτερο όροφο με λιγότερες πάνες και τον τρίτο με ακόμα λιγότερες.

IMG_20151102_160713

Και έτσι βγαίνει αυτό:

IMG_20151102_160555

Όπως βλέπεις στον πρώτο όροφο, στην έξω σειρά, έχω τυλίξει και έχω τοποθετήσει το γκρι παντελονάκι με τα αστεράκια, στον δεύτερο το μπλουζάκι και στιν τρίτο το καπελάκι. Γύρω – γύρω κόλησσα με το πιστόλι σιλικόνης τις κορδέλες μου. Και φυσικά, σαν μια mummy’s little man που σέβεται τον ευαυτό της, δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα σήμα κατατεθέν μου, το μουστάκι. Τα συγκεκριμένα είναι σαπουνάκια μουστάκια σε γκρι χρώμα, από την βάπτιση του Αριστείδη μου.

Επίσης αγόρασα και τα βιβλιαράκια που βλέπετε, τα οποία είναι γεμάτα από συμβουλές, κυρίως χιουμοριστικές, για την νέα πραγματικότητα της ζωής της μαμάς και του μπαμπά. Έγραψα κάποια αστεία μηνύμματα στις πάνες και πρόσθεσα και τις ιατρικές μάσκες για να μην ενοχλούνται από τις άσχημες μυρωδιές όταν αλλάζουν το μωράκι τους. Και έτσι προέκευψε ένας mini οδηγός επιβίωσης για μαμάδες και μπαμπάδες. Δεν είναι τέλειο δωράκι?
IMG_20151102_160424

IMG_20151102_160138

Ορίστε και το τελικ αποτέλεσμα της τούρτας μου :

IMG_20151103_161532

IMG_20151103_161852

IMG_20151111_213859

Πως σου φαίνεται το δωράκι μου? Θα χαρώ πολύ να δοκιμάσεις να το φτιάξεις και να το μοιραστείς μαζί μου.

Και επειδή γέννησε προχθές η κουμπαρούλα μου….

Θα ήθελα από καρδιάς να σου ευχηθώ να χαίρεσαι το μωράκι σου, να είναι γερό και τυχερό. Καλως όρισες στον υπέροχο μαμαδόκοσμο. Να απολαύσεις κάθε στιγμή με το μικρό σου αγγελούδι.

Σε φιλώ,

28 thoughts on “DIY : Diaper Cake, μια διαφορετική τούρτα!

  1. Τι καλά που μας το έδειξες!!
    Και πόσο όμορφα το έφτιαξες!!
    Είναι εύκολο και πανέμορφο τελικά!!
    Θα το φτιάξω και εγω σε μέλλουσα μαμά!!
    Φιλιά

    Like

  2. Μου έχουν κάνει και εμένα τέτοιο δώρο και είναι άκρως πρακτικό !! Το δικό σου έγινε σούπερ!! Μπράβο Αθηνά! Φιλιά και ευχές για καλή εβδομάδα!

    Liked by 1 person

  3. Τέλειιιιιοοοοο μπράβο!!! Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου…Εμένα μου είχε χαρίσει ένα τέτοιο η κολλητούλα μου στο baby shower που είχα κάνει για την κόρη μου…τώρα στο 2ο δεν ξέρω αν θα έχω κουράγιο να οργανώσω κάτι αλλά ελπίζω να μου φέρουν μία τέτοια τούρτα στο μαιευτήριο!!!!

    Like

  4. τι όμορφη τουρτοπάνα είναι αυτή!!τέλεια ιδέα για δωράκι και σουπερ χρήσιμο!!να σας ζήσει και το μωράκι!!γερό και τυχερό να είναι!!ευχαριστούμε για τα τιπς!!

    Liked by 1 person

  5. Αχ ούτε σε εμένα έχουν κάνει shower party στις εγκυμοσύνες μου γι αυτό και εγώ θα βγάλω το άχτι μου τώρα που περιμένω να γίνω θεία! επομένως θα χρειαστώ τότε αυτη την ανάρτηση! ευχαριστώ που συμμετείχες στο λινκ παρτυ!

    Like

  6. Αθηνά μου η αλήθεια είναι ότι είναι απο τα πιο χρήσιμα δώρα που μπορεί να λάβει μια μαμά με νεογέννητο! Κι εγώ είχα απολαύσει τις τούρτες αυτές!
    Επιπλέον το έκανες να μοιάζει πολυ εύκολο στην κατασκευή του!
    Γειά στα χέρια σου!

    Like

  7. Όλο το σκέφτομαι, μα όλο το αναβάλλω…. λες να ήρθε η ώρα να δοκιμάσω και εγώ τη δημιουργικότητά μου τελικά για ακόμη μια φορά?! Υπέροχη η τούρτα σου και οι οδηγίες super!!!

    Like

  8. Μπράβο Αθήνα μου, είναι υπέροχη!! Είμαι σίγουρη πως η φίλη σου ξετρελάθηκε!! Και τα σακουλάκια με τους οδηγούς επιβίωσης συν τις πάνες, τέλεια!! Να σας ζήσει το.μωρακι!! Φιλιά πολλά

    Like

  9. Υπεροχη ιδεα και πολλη ομορφη η τουρτιτσα σου! και φυσικα, σιγουρα θα τα χρειαστει η νεα μανουλα!!!!

    Like

Leave a Reply

