Οι Μαγειρικές μου

Ώρα για κολατσιό!

Κάθε απόγευμα πρίπου 5 με 7 είναι η ώρα που ο Αριστείδης θέλει κάτι να τσιμπήσει. Το αγαπημένο του κολατσιό, όπως έχω ξαναπεί σε προηγούμενο post είναι τα μπισκότα. Αφού για να φανταστείτε, πλέον έχει καταλάβει ότι τα έχω στο βάζο πάνω στον πάγκο της κουζίνας και μόλις επιστρέφει από τον παιδικό δταθμό, το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να πιαστεί με τα χεράκια του από τον πάγκο και να ζητήσει ..τότο (μπισκότο). Γενικότερα μόλις δει μπισκότα, τρελαίνεται.

Ιδίως το πρώτο διάστημα που ξεκίνησα να του δίνω μπισκοτάκια (μέτα από παρότρυνση της παιδιάτρου), αυτά τα κλασσικά τα Μιράντα, βρήκαμε τον μπέλα μας. Πραγματικά νομίζαμε ότι είχε εθιστεί, αφού έκανε σαν τρελός, τα ήθελε απεγνωσμένα. Και εννοείται πως ποτέ το ένα δεν του ήταν αρκετό, ήθελε κι άλλο , και μέτά κι άλλο…και εννοείται πως ήθελε να κρατάει από ένα μπισκότο σε κάθε χέρι. “Βρε αγάπη μου, ένα – ένα τα μπισκοτάκια, φάε πρώτα αυτό και μετά θα σου δώσω κι άλλο…” του έλεγα συνέχεια, δηλαδή ακόμη και τώρα το λέω, αλλά εκεί ο Αριστείδης δυό-δυό τα μπισκότα.

Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να φτιάξω τα δικά μου μπισκότα,από το να αγοράζω τα ετοιματζίδικα συνέχεια, τα δικά μου θα είναι σίγουρα καλύτερα (είμαι και μετριόφρων). Ξεκίνησα λοιπόν, να ψάχνω συνταγες και μέτα από μελέτη (ήθελα να είναι και υγιεινές, βλέπεις), πέρασα στο στάδιο της παραγώγης. Ακόμη βρίσκομαι στο στάδιο αυτό. Γιατί..?  Γιατί ψάχνω την ιδανική συνταγή (εύκολη, γρήγορη, υγιεινή) για τα πιο τέλεια μπισκότα (αν εσείς την έχετε βρεί, θα χαρώ πολύ να τη μοιραστείτε μαζί μου).

Πριν από μερικές μέρες, είδα στο blog της Γιάννας αυτή τη συνταγή για αλμυρά μπισκοτάκια. Ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα να την δοκιμάσω σαν κάτι διαφορετικό, για την ώρα του κολατσιού. Είχα όμως τις αμφιβολίες μου (όχι βέβαια για την συνταγή, μιας και είναι πεντανόστιμή) αλλά για το αν θα αρέσει στον Αριστείδη. Και αυτό γιατί νομίζω ότι του αρέσουν περισσότερο οι γλυκές γεύσεις, ίσως γιατί έχει συνηθίσει να τρώει γλυκά μπισκοτάκια. Εντάξει δεν είναι και “πολύ” κακό αυτό, άλλωστε και εμένα μου αρέσουν πολύ τα γλυκά, απλά είναι που θέλω να τρώει, όσο αυτό είναι εφικτό, από όλα.. Αν και πλέον, έχει άποψη για τα πάντα, ακόμη και για το φαγητό του, και αν δεν του αρέσει βγάζει τη γλωσσίτσα με το φαγητό απ’έξω και δεν το τρώει που να χτυπιέσαι κάτω.

“Θα τα φτιάξω” είπα, και πραγματικά έγιναν φοβερά και κυρίως γρήγορα και εύκολα. Αστεράκια Αστεράκια, μήπως και τον παραπλανήσω να τα φάει.

20150923_210642

Παρά τις άκαρπες προσπάθειές μου, ο Αριστείδης δεν έφαγε ούτε ένα, δυστυχώς…

Μέχρι και στο πάρκο πήραμε μερικά μαζί μας…

20150924_181321

Και εκεί που χάρηκα και νόμισα ότι θα φάει, ο Άρης (ο μπαμπάς τον φωνάζει έτσι) θεώρησε καλύτερο να ταϊσει τα πουλάκια, που μυρίστικαν το φαγητό από μακρυά..

20150924_181401

Και όπως καταλαβαίνετε…έγινε χαμός…

20150924_181944

Μπορεί ο Αρούλης να μην έφαγε ούτε ένα, παρ΄όλα αυτά τα αλμυρά μπισκοτάκια φαγώθηκαν σε χρόνο μηδέν και που θα πάει κάποιο τρόπο θα βρώ για να τον προκαλέσω να φάει κάτι παρόμοιο!

Εσείς έχετε να μου προτείνετε κάτι? Περιμένω τις ιδέες σας..

Φιλιά Πολλά

9 thoughts on “Ώρα για κολατσιό!

  1. Τα αλμυρά μπισκότα νομίζω πως για την πλειονότητα των παιδιών δεν είναι και η πιο εύκολη γεύση! Το ίδιο ισχύει (τουλάχιστον για τα δικά μου) και για τα αλμυρά κέικ)! Θεούς τα χω κάνει! Αν θέλεις να αποφύγεις τα γλυκά γιατί δεν δοκιμάζεις τα κουρού τυροπιτάκια (την κλασική συνταγή με το γιαούρτι) που είναι αφράτα και κρατάνε λιγες μέρες ή την κλασική τυρόπιτα;

    Kathy by anthomeli

    Like

    1. Η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ λιγάκι με τα γλυκά…Θα δοκιμάσω όμως και κάτι από αυτά που μου προτείνεις, ακόμη και το αλμυρό κέικ. Δεν το είχα σκεφτεί, ευχαριστώ πολύ!

      Like

  2. Αλμυρά μπισκότα τα παιδιά λίγο δύσκολο ειδικά όταν τα έχουν συνδυάσει με γλυκές γεύσεις. Του αρέσει το φυστικοβούτυρο? Φτιάχνω στα δικά μου συχνά πυκνά κι είναι και πανεύκολα.

    Like

    1. Ακριβώς έτσι…φυστικοβούτυρο ε? δεν το έχουμε δοκιμάσει…καλό μου ακούγεται. Αν έχεις και συγκεκριμένη συνταγή, ευχαρίστως να τη δοκιμάσω,

      Like

  3. Ίσως θα μπορούσες να τον βάλεις στη διαδικασία να φτιάξετε μαζί μπισκότα κάπως αγλυκα για αρχή και αφού συνηθίσει στη λιγότερο γλυκιά γευση, σταδιακά να του δώσεις να δοκιμάσει κάτι πιο αλμυρό. Επισης, στα περισσότερα παιδιά αρέσουν τα κριτσινια (εγω τα πλαθω μαζί με λαχανικά, περνά από το blog για συνταγή). Καλή εβδομάδα!

    Like

    1. Τώρα που το λες, θα δοκιμάσω να φτιάξω με καρότο που παίρνουμε συνέχεια από τον φούρνο της γειτονιάς και του αρέσουν πολύ. Σ’ευχαριστώ που πέρασες από εδώ!

      Like

  4. ίσως να φάει πιο εύκολα τυροπιτάκια ή αλμυρό κέικ ή κριτσίνια, ή ακόμα και τυρόψωμο.
    τα δικά μου τα τρώνε πολύ, έχω τις συνταγές στο μπλογκ

    πάντως τα περιστεράκια χόρτασαν! 🙂
    πολύ όμορφες φωτο!

    φιλιά, Αλεξία

    Liked by 1 person

Leave a Reply

