συνταγή · Γιορτές και Parties · Οι Μαγειρικές μου

Γιορτάζουμε με μπισκοτάκια….

Είναι γεγονός λοιπόν, το πρώτο μου post!

Εδώ και μήνες σκεφτόμουν  να φτιάξω το δικό μου blog, και να μαι τελικά. Και έπειτα, εδώ και μέρες προβληματιζόμουν  και ανατωτιόμουν, πώς να ξεκινήσω,τί να γράψω…Οπότε το σημέρινό post είναι ένας λόγος να γιορτάσουμε.

Ένας άλλος λόγος, είναι ο Αριστείδης μου, το μικρό αντράκι μου,όπως λέει και ο τίτλος του blog μου. Σήμερα γιορτάζει το ονομά του, 13 Σεπτεμβρίου, (το ξέρατε?). Εμείς πάντως όχι, πέρισυ τέτοιο καιρό ο Αριστειδάκος μου ήταν 4 μηνών (οπότε υπολόγισε, σήμερα είναι 16 μηνών). Ζούσαμε περίεργες και κυρίως πρωτόγνωρες καταστάσεις τότε, γκρίνια, ξενύχτια και τα κλασσικά, που μυαλό για γιορτές και για πανηγύρια;

Φέτος όμως,μιας που Αριστείδης μου πηγαίνει παιδικό σταθμό, ε ναι λοιπόν, ανήκω στην κατηγορία των μαμάδων που στέλνουν το παιδί τους παιδικό σταθμό και μάλιστα από 9 μηνών. Δυστυχώς δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, διοτί έπρεπε να επιστρέψω στη δουλειά, δικό μας άνθρωπο να τον προσέχει  δεν είχαμε, ξένο άνθρωπο δεν θέλαμε αλλά και να βρίσκαμε ήταν πάνω από τον προϋπολόγισμό μας. Τέλος πάντων, ίσως σε κάποιο άλλο Post να σας αναλύσω τα ενοχικά μου σύνδρομα σαν πρωτάρα μαμά.

Σκέφτηκα  λοιπόν, να φτιάξω μικρά κεράσματα για τους “φίλους” του, έτσι για το καλό. Ήθελα να φτιάξω κάτι εύκολο, νόστιμο και κάτι που μπορούνε να φάνε όλα τα παιδάκια ή τουλάχιστον σχεδόν όλα. “Τότο”…όπως λέει και ο Αριστείδης μου, και για όσους δεν καταλάβατε το προφανές…Μπισκότο. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω μπισκοτάκια . Την συνταγή τη δανείστηκα από ένα αγαπημένο site “the one with all the tastes”, που ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα, και έκανα μια μικρή παραλλαγή. Την αρχική συνταγή θα την βρείτε εδώ.

Για τα μπισκοτάκια θέλουμε:

125 γρ.βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου

165 γρ.καστανή ζάχαρη

295 γρ. αλέυρι για όλες τις χρήσεις, (δεν είχα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, οπότε έβαλα λίγο baikin powder και επειδή δεν ήθελα να βάλω κακάο, την αντίστοιχη ποσότητα την κάλυψα με αλέυρι επίσης)

1 μεγάλο αυγό

Για τη διακόσμηση:

γλάσο και πολύχρωμη τρούφα

Αρχικά προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 160οC, χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη, μέχρι να αφράτεψει το μείγμα, έπειτα ρίχνουμε το αυγό και σύνεχίζουμε το χτύπημα. Α! Σε αυτό το σημείο πρόσθεσα και λίγο σιρόπι βανίλιας, έτσι για λίγο άρωμα. Έπειτα πρόσθεσα το αλεύρι σε 2 δόσεις και ανακάτεψα σιγά σιγά  με μία μαρίζ. Αφού έγινε μια ωραία ζύμη, την τύλιξα με μεμβράνη και την άφησα στο ψυγείο για μία ώρα. Έπειτα την άνοιξα με τον πλάστη, βάζοντας την ανάμεσα σε 2 κομμάτια λαδόκολλας, και με τα κουπ πατ έκοψα την ζύμη. Μου βγήκαν περίπου 30 μικρά μπισκοτάκια και τα έψησα για περίπου 10 – 11′ λεπτά.

Έφτιαξα αστεράκια, κάποια ίσως μου ψήθηκαν λίγο παραπάνω.

Και αφού κρύωσαν με λίγο άχνη ζάχαρη και νεράκι, τα πέρασα με ένα πινέλο και τα στόλισα με την πολύχρωμη τρούφα.

20150912_162546

Και έτοιμα τα κεράσματα για τον παιδικό.

20150912_222918

Ανυπομονώ αύριο να τα πάμε στον παιδικό, ελπίζω να τα ευχαριστηθούν τα παιδάκια μας όπως και εσέις.

Καλή αρχή να έχουμε!

8 thoughts on “Γιορτάζουμε με μπισκοτάκια….

  1. Πολύ ωραία ιδέα τα μπισκοτάκια για κέρασμα!!!!!! Στη γιορτή της κόρης μου, της Κορνηλίας, θα τα φτιάξω και εγώ!!!Ευχαριστούμε Αθηνά Πολύχρονος ο γιος σου….

    Liked by 1 person

Leave a Reply

